2018/01/21

Weeks go by

Eletään vuoden kolmannen viikon sunnuntaita ja vaikka tuntuu ettei mitään ole tapahtunut, olen tarkemmin ajateltuna saanut paljonkin aikaan tammikuun aikana. Ja mikä tärkeintä: olen saanut pidettyä ruokailuista kiinni paremmin kuin olisin itsekään uskonut.

Vuorokausirytmini on ollut päin ties mitä, mikä tarkoittaa että olen välillä saanut itseni kunnolla hereille vasta iltapäivällä. Vanha tietokoneeni suostuu pitkästä aikaa pyörittämään Netflixiä, joten koska sain kuvan hdmi:n kautta television ruudulle, olen innostunut taas katsomaan leffoja ja jatkamaan paria sarjaa yli vuoden tauon jälkeen. Aika paljon mukavampaa kuin tihrustaa miniläppärin näyttöä.

Olen laittanut olohuonetta enemmän kodin näköiseksi. Sain vihdoin tv-tason ja osasin jopa koota sen itse ohjeiden mukaan. Olen myös yrittänyt askarrella lampunvarjostinta, mutta ainakaan tällä hetkellä se ei näytä siltä kuin olisin halunnut. Mietin ostanko lisää tarvikkeita vai luovutanko vain projektin suhteen.

Tällä viikolla jaksoin käydä Syli:ssä ja kulttuuripajalla parina päivänä. Luna oli mun luona yhden yön hoidossa ja tiistaina sekin pääsi pajalle mukaan kun oli koirapäivä. Näin kavereita, kävin keikalla ja tupareissa. Lauantaina pelasin kolme tuntia Pokémon Go:ta Ruttopuistossa ja muualla keskustassa toisten pelaajien kanssa.

Eipä mun arkeeni tällä hetkellä paljon muuta kuulukaan. Demistäkään ei ole ollut seuraa kuin parina iltana, koska se on usein herännyt vasta puolita öin, jolloin olen itse jo nukkumassa.

Seuraavalla kerralla ajattelin tulla postaamaan ruokajuttuja. Lähden torstaina isovanhemmille, joten palaillaan ennen sitä.

Olisiko teillä aiheita, joista haluaisitte minun kirjoittavan?

3 kommenttia:

  1. Hei. Ihana nähdä, että sinulla menee paremmin. Olen lukenut blogiasi, joskus vuosien takaa ja eksyin jälleen lukemishistoriani kautta blogiisi. On kaunista nähdä, kuinka päivä päivältä elämä alkaa astua itseesi ja tekstiesi muuttaa muotoaan siitä rumasta kotelosta perhoseksi, joka auttaa myös kaltaisiani vielä eksyksissä olevia kulkijoita. Kiitos siitä ja kaikkea hyvää sinulle. <3 T : Kida

    VastaaPoista
  2. Heippa! Jos saat vastata, niin voisitko kertoa onko päiväosastolla nykyään se sama aamun välipala kuin kunttarilla, eli vähän kunnollisempi kuin se hedelmä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä saanko vastata, mutta ap välipala on nykyään esim. kaksi keksiä ja mehu tai jogurtti ja kaakao. Eli n. 1,5x iltapäivän välipala.

      Poista