2010/05/22

Start something

Ilma on vikaa päivää mitä ihanin. Taas aamulenkki koiran kanssa ja bikineissä nurmikolla aurinkoa. Nyt ei mietitä koulujuttuja.

Nyt on muu perhekin kotona, joten saan ehkä jotain alaskin! Syömisten osalta päivä on siis hyvin - tai täysin perseellään. En jaksa neljää tarkkailevaa silmäparia, haluun hoitaa asiani itse. Eihän se muille kuulu mitä mä suuhuni pistän tai oon pistämättä. Mä vastaan seurauksista, mulla on täys vastuu kun olen täysi-ikäinen. Ärsyttää tää mieli, joka vaihtelee viiden minuutin välein. Äsken olin melkein valmis syömään jäätelön, nyt pelkkä salaattikin kauhistuttaa. Taidanpa ottaa muutaman tarvittavan lääkkeen ennen lounasta..

Mua houkuttaa ajatus syömisen lopettamisesta kokonaan. Ei tarvitsis stressata tai suunnitella päiviä ruokailuiden mukaan. Varjopuolet on joskus jo kokeiltu, mutta ei mun sairas pää enää muista miltä tuntuu olla niin heikko, ettei meinaa jaksaa kotoa lähteä. Mä en kuitenkaan anna anoreksialle periks (ainakaan vielä), mulla on kesäkuulle suunnitelmia, jotka on pakko toteuttaa.

Syömisjutuista eteenpäin. Ostin perjantaina Monkista ihanat uudet shortsit, jotka oli eilen jalassa koko päivän. Olisi tehnyt mieli lähteä puistoon juomaan kavereiden kanssa pari siideriä. Laskin, että pystyisin juomaan muutaman pullon jotain lightia. Ne tylsimykset halus kuitenkin mieluummin kattoa leffaa, joten istuttiin sitten koko ilta sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti