2010/08/14

Ache With Me

Tänään oli tarkoitus pitää hauskaa kavereiden kanssa. Viimeinen vapaa ilta ennen koulunalkua. Vanhemmat ovat päättäneet - tietämättään - pilata päiväni: lähdemme sukulaisten luokse syömään. Voi miksi aina on tarjottava ruokaa? Kammoan tilannetta jo etukäteen. Tarjolla on onneksi kasvisruokaa (en ole tainnut mainita olevani lakto-ovovegetaristi), sillä myös tätini on viherpiipertäjä, mutta se ei takaa että ruoka olisi kevyttä. Aamupalaksikin söin jopa puuroa vanhempien tiukassa valvonnassa.

Illalla oli tarkoitus juhlia kavereiden kanssa, olin jopa laskenut, että voin juoda hieman alkoholia. Kohdallani "hieman" on kuitenkin sama kuin överit, mutta tässä mielentilassa se sopisi paremmin kuin hyvin. Ongelma tulee vastaan kuitenkin siinä, että jos olen päivän aikana syönyt normaalisti, ei pää enää salli alkoholin ylimääräisiä kaloreita. Turha mun on selvinpäin mihinkään lähteä, oon vaan huonoa seuraa ja hidastan muiden menoa. Olen ollut kuluneen viikon aikana erittäin epäsosiaalinen ja olin ajatellut, että tällä hyvitän kaiken. En kuitenkaan halua ottaa sitä riskiä, että sorrun ruokalistan ulkopuoliseen juomiseen. Ei olisi eka kerta kun yksi drinkki tarkoittaa kuutta. Jatkan siis tätä yksinäisyydessäni rypemistä, jos vaikka lähtisin illalla pitkälle kävelylle.

2 kommenttia:

  1. kiitoskiitos yritän ! voisin alkaa seurailemaan sun blogia !

    VastaaPoista
  2. Sinä et ole lihava, et todellakaan. Olet kaukana siitä. Älä laihduta, koska niin ei ainakaan elämä muutu paremmaksi. Toisaalta mikä mä olen sanoo yhtään mitään, haaveilen edelleen 4X lukemasta ja ahmia mussuttelen ruokaa etten varmasti pääse tavoitteeseeni ikinä... Ihan turha kommentti, mutta halusin vaan jättää puumerkkiä käynnistäni :)

    VastaaPoista