2010/10/10

She Is

EI TOIMI PELKKÄ PÄIVÄOSASTO

Kävin viikolla labrassa, otettiin verikokeet ja EKG. Ihan hyvältä ne kuulemma näytti, tai siis nälkiintyminen ja oksentaminen ja kaikki paska näkyy, mutta ei mitään kuoleman vaaraa. Eli kaikki on siis hyvin. Sydänkäyrään vaan on tullut taas johtumishäiriö, josta lääkärit ja hoitajat huolestu hirmusesti. Ite en tunne mitään häikkää sydämessä, joten eipä mua häiritse.

Päiviksellä on mennyt päin v*ttua. En enää pitkään aikaan ole oksentanut osastolla kuin ihan satunnaisesti, mutta tuolla on päätynyt kaikki ateriat aamupalaa lukuunottamatta pönttöön. Kun ahdistaa, en puhu, koska ei ole ketään kelle puhua. Matkat osastolle kävelen ja illalla vedän vielä pyörälenkin päälle. Oon kertonu tän kaiken, tai no melkeen kaiken, rehellisesti hoitajalle ja mun kohdalle tehtiin vähän uusia päätöksiä. Varmaan sydänjuttukin vaikutti tähän. Viikolla pääsen/joudun ympärivuorokautiselle. Olo on kuitenkin vähän epävarma, ei ne oikeesti enää halua mua sinne. Katotaan mitä tästä tulee.

Pelottaa myös, että seurustelusuhde kariutuu tähän ku lillun vaan osastolla. Oon siellä ahdistuneena, enkä ehdi ajatella poikaystävää kun itsekeskeisesti mietin vaan ruokaa vatsassani. Nyt ollaan tavattu joka päivä, mutta miksi kukaan jaksaisi vierailla mun luona osastolla..

Ajatus katkesi, anteeksi kun olen näin huono kirjoittamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti