2010/12/21

I Am So Stupid

Miten mä SAATOIN olla niin heikko! Istun taas osastolla lihomassa, koska en osannut sanoa "ei". Viime viikolla vielä osasin, miksi hukkasin sen taidon? Ei voi olla niin vaikeaa sanoa sitä pientä sanaa. Mutta kun on, silloin kun vastassa istuu kireäkasvoinen lääkäri, jolla on kaikki mun rakkaat puolellaan.

Olen tänään siis täsmäsyönyt kaikki viisi ateriaa ja olo on likainen, saastainen. Oksettaakin, ruoka yrittää pyrkiä itsekseen ulos, koska se tietää, että minun vatsaani sillä ei ole mitään asiaa. Mun keho ei tarvitse ruokaa. Mutta en silti oksenna. Olen ollut muutenkin kiltti, raivonnut ja itkenyt vain pääni sisällä, ulkokuori pitää enkä näytä ulospäin tunteitani.

Puhe oli kolmesta viikosta, eli viettäisin joululomani täällä osastolla. Kuinka paljon painoa kolmessa viikossa ehtii kertyä, viisi kiloa? Sen saan laihdutettua vielä pois. Painoindeksi on tällä hetkellä vähän päälle neljätoista, kohta ollaan taas paljon ällöttävimmissä lukemissa. En aio jäädä tällaiseksi läskiksi, teen tämän vain, jotta sydän alkaisi taas toimia kunnolla, jotta johtumis- ja rytmihäiriöt hieman tasoittuisivat. Ja sen olisi paras alkaa toimia heti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti