2011/01/07

Happy Birthday

Paljon onnea vaan, minä. Yhh, täytän 19 vuotta, iskee ikäkriisi. Miten olen jo niin vanha? Tunnen itseni ehkä 15-vuotiaaksi ja varmasti käyttäydyn kuin mikäkin teini. Ei voi muuta kuin todeta, että ikä on vain numeroita.

Vuosi sitten sulkeutuivat nuorisopuolen osaston ovet takanani. Onko siitäkin jo vuosi? Kun kuulin osteoporoosista. Ja kun pääsin pakkohoidosta.

Ja kohta saa alkostakin kirkkaita ja uusien baarien ovet aukeavat. Sitä odotellessa. (Enkö keksi mitään muuta positiivista?)

Tänään lähtee anorektikkolauma juhlimaan. Meitä on siis neljä syömishäiriöistä (jos Jenna lähtee mukaan), katsotaan mitä siitäkin tulee. Jokainen taitaa vammailla tällä hetkellä oikein kunnolla, joten mitään toisten tsemppaus -reissua tästä on varmaan turha yrittää tehdä.

Olen synttärisankari. Saan pitää kruunua päässä. Tässä tämän päivän asu ja läski minä.

1 kommentti:

  1. hihiii onnea <333 mie reppana tuun vasta perässä kesällä (ja mine vihaan kesääää ni sit piru synttäritki sillo :DD )

    mutta aaaws et sine mikää iso ole. pyh ja pah! mie oon tutinoissani valvonut kolme yötä (nukkunut 2 tuntia näiden kolmen päivän aikana jopa!! eli valvonut silti!!!)

    tapoin itteäni yöllä kahden tunnin kävelyllä auraamattomilla teillä. kinkkasin ja itkin. hyvin menee!

    kirjotin sossuillekkin, vihdoin kolme viikkoa sitten piti ilmoittaa ittestään jo. kyllä niin masis olo että huh! valitin niille, miksi? mitä ne pystyy tekee?? ei mitää. turhauttavaa..

    VastaaPoista