2011/01/08

Tattooed On My Mind

Ostin / otin itselleni eilen ehkä maailman parhaan synttärilahjan: tatuoinnin. Oon ihan shokissa ja hyper-ilonen ja aaaAAAaaaa :)

Kuva voi olla joidenkin mielestä aika raju, koska se tuo vahvasti mieleen syömishäiriön. Vanhemmat eivät esimerkiksi tykänneet ollenkaan, mutta omapa on asiani. Nyt mun olalla istuskelee aina luinen paha keiju, joka yrittää kuiskuttaa valheitaan mun korvaan, mutta minähän en niitä kuuntele. No ei vaineskaan, en halua tälle mitään syömishäiriömerkitystä. Kuva on mielestäni vain upea ja piste.

Kaveri piirsi tämän minulle kesällä osastolla, ja olen siitä lähtien miettinyt tatuoinnin ottamista. Tai oikeastaan tatuointia olen miettinyt jo kauemmin, mutta kyseistä kuvaa olen katsellut ja harkinnut tarkkaan heinäkuusta asti. Alunperin kuvan piti tulla nilkkaan, mutta muutin mieltäni viime hetkellä ja päätin tatuoida lapani. Se sopii siihen mielestäni paljon paremmin.

Mentiin eilen kuvanpiirtäjä-ystäväni kanssa kampin Flame tattoo & piercingiin kyselemään aikaa tatuoinnin ottamiseen. Ensin aikaa katsottiin ensi viikolle, mutta englantia puhuva tatuoija oli paikalla ja kalenterista löytyikin tilaa jo tunnin päästä. Siispä minulle hakattiin kuva ihoon heti samana päivänä. Kaveri panikoi, että sattuuko aivan kamalasti ja vaikutti vähän pettyneeltä kun en kiljunutkaan tuskissani. Odotin, että tuntuisi kuin puukolla veistettäisiin selkä auki, mutta kipu olikin aika pientä. Ehkä olen kasvattanut kipukynnystäni viiltelemällä, mikä idiootti.

Nyt vain rasvaillaan ja toivotaan, että tuo paranee hyvin. Tällä hetkellä tatuointi punoittaa aika pahasti, mutta eiköhän se mene parissa päivässä ohi.


6 kommenttia:

  1. Tatuointi on tosi hieno! ;o ♥ ja voi kun sinulla on pienet olkapäät!

    VastaaPoista
  2. todella kaunis tatuointi ja sopii todella hyvin tuohon lavan päälle:) haluaisin itsekin tatuoinnin, paljon tuo maksoi?

    VastaaPoista
  3. Aivan mielettömän rohkee tatuointi!:) Onnee!

    VastaaPoista
  4. Maksoi 200e, sinne meni veronpalautusrahat ;)

    VastaaPoista
  5. Ei vaan pystyny nielasemaan, vaikka yritin syödä. Oli hurja päivä. Tänään parempi. :)

    VastaaPoista