2011/02/27

Kings Of Medicine

Hajotti niin pahasti, että oli pakko lähteä vielä äsken juoksemaan, vaikka mulla ei oo ollut tapana puoli kymmenen jälkeen poistua kotoa. Tuttu reitti parin vuoden takaa, pimeässä rantaviivaa seuraten. En ole pitkiin aikoihin lähtenyt kuluttamaan kävelyä nopeammalla temmolla. Ajattelin olevani jo niin terve, ettei edes tarvitse. No mutta kerrasta ei tarvitse rangaista.

Eilinen ilta/yö meni taas baarissa. Alkoholisoidun aina Iineksen seurassa, se on semmonen rakas pikku juoppo. Meni taas muisti. Tuntuu, että se katkeaa nykyään joka kerta kun ottaa pari (tai reilusti enemmän) lasillista. Mulla oli kuitenkin seuraa ja pitkästä aikaa kivaa. Aamulla me juteltiin darraisina sairaudesta, Iines tilitti kuinka huonossa kunnossa mä olen. Viime juhlissa mut oltiin kuulemma nimetty toivottomaksi tapaukseksi. Tuli taas tehtyä lupauksia yrittää päästä tästä kaikesta eroon, asetettiin aikarajoja. Rima tuli asetettua aika korkeelle, ehkä mä en pysty olemaan elossa jo viiden viikon päästä.

Tänään oon ollut iltapäivästä lähtien taas yksin. Söin, nukuin ja kävin ulkona. Päivällä ei tunnu olevan mitään ongelmaa minkään kanssa, mutta kun tulee pimeetä, iskee yksinäisyys. Otin lääkkeet, mutta ei ne oloa paranna. En huomaa niillä mitään vaikutusta oloon. P*skat pillerit, en mä niitä viitsi enää edes säännöllisesti syödä. Välillä sitten ottaa muutaman ylimääräisen.

Onneksi porukat palaa huomenna. Tai ei niillä niin väliä, mutta koira tulee myös hoidosta.

1 kommentti:

  1. Kolmas marsu tuli taloon :) Ja mulla on myös hamsteri ja kilpikonna.

    VastaaPoista