2011/02/19

Where's My Money?

Oon nyt ollut lahjakkaasti pesemättä hiuksia puoli viikkoa. Ällöttää, mutta joka päivä päätän värjätä hiukseni, mutten kuitenkaan saa mitään aikaiseksi. Väri kun tarttuu paremmin likaisiin hiuksiin. Ajatuksena olisi tällä kertaa pelkän mustan sijaan saada hiuksiin vähän väriä. Jotain neonväristä raitaa olen harkinnut, tukasta tuleekin osittain pinkki. Olisin halunnut liilaa tai sinistä, mutta Cybershopista oli loppu. Joka tapauksessa ihan sama, kunhan saan juurikasvun pois. En jaksa tällä hetkellä vähempää välittää ulkonäöstäni, ilman meikkiä mennään ja mieluummin olisin vain kotona neljän seinän sisällä. Masennuksestako tämä johtuu?

Jos saisin päättää makaisin kaikki päivät vain sängyssä tai ainakin olisin tekemättä mitään. Anoreksia ja perhe ovat kai ainoat, jotka pakottavat minut ylös. Toinen käskee kuluttamaan ja liikkumaan, toisten en vain voi antaa nähdä minua sellaisena laiskiaisena. Ensi viikolla pakenen kuitenkin esittämään pirteää lapsenlasta mummille, saan jotain elämää tähän kuolleeseen ruumiiseen ja ehkä vähän ruokaakin.

Kun olin tänään metsästämässä hiusvärejä, tarttui mukaani aivan ihana laukku. Olen tuota katsellut jo joskus aiemminkin netistä ja nyt se löytyi Kampin Cyberistä. Tajusin, että kaikki laukkuni ovat mustia, eikä niihin oikeasti mahdu paljonkaan tavaraa, joten yritin selittää itselleni, että olen uuden olkalaukun tarpeessa. Todellisuudessa tämä oli kuitenkin heräteostos, vaikka olen edelleen ostolakossa. Onneksi ei kuitenkaan vaatteita tarttunut mukaan, tuhlasin jo hiusväreihin melkein kolme kymppiä. Ensi viikolla ostan korkeintaan ruokaa ja junalipun.

2 kommenttia:

  1. miten meinaat saada sen pinkin näkyviin? ite haluis kans jotain mustaa ja jotain muuta, mutta oon niin urpo, etten tiiä, se varmaan tarvii jonkun blondausta niille toisille väreille?.. ihan hävettää tunnustaa tää tyhmyys, vai oiskohan jotai värejä, jotka sais tungettuu sen tumman päälle..

    mullon kans sama, et haluisin vaan nukkuu päivät ohitte. jos vaan saisin. tai no, mikä estäis, muttei vaan moraali anna. mutta kun ei mikään kiinnosta eikä huvita. :(

    VastaaPoista
  2. toivottavasti tulee värjäyksestä jotain. :)
    niinhän se on, ketuttaa, kun menee vaan vähän väriä. ite joudun välillä värjäileen kahesti, kun on jotai paikkoi, mihin vaan tarttuu huonosti, ja sit sitä uutta väriä ei tarviis niin kauheesti, mut sit vaan tunkee, ku ei haluu heittää hukkaan. :D tosin sun tapauksessa se on vähän eri asia, mut silti.

    VastaaPoista