2011/06/25

Drink Drank Drunk

Enkö enää kelpaa? Koska minulla on sairaus. Enkö voi olla enää edes ystäväsi, vaikka vannoit rakastavasi minua. Silti olet valmis hylkäämään. Sinun pitäisi tukea, mutta voimasi ovat lopussa. Etkö näe minua, täällä minä olen. Näe minut äläkä katso vain sairautta!

Hukun, hukun, hukun. Vaikka aamulla minulla oli niin hyvä olla. Se oli kokonaan Ankun ansiota. Tuo neiti jäi meille yöksi kun tultiin puistoreissulta. Aamulla juteltiin ja katsottiin televisiosta miljoona kokkiohjelmaa. Nyt mielessä pyörivät aivan muut asiat. Ruoka, ahdistus, kävely, yksinäisyys, perheen poissaolo, itsensä satuttaminen, oksentaminen, koti-ilta, kalorit, ilta-aurinko.

Menin eilen illalla naimisiin Vanhassa kirkossa. Meillä oli kesähäät ja kihlajaiset Ruttopuistossa, vieraitakin oli, mutta en tiedä kuka meidät vihki. Vasemmassa pikkurillissäni on edelleen tupakka-askista tehty sormus muistuttamassa rakkaastani.

Tuli puhuttua tuntemattomille ja tutuille. Aika tasokkaita juttuja tais olla ja lisäksi känniavautumisia. Pussailua, kuvia ja toisten juomien pummimista. Ei jatkettu muiden kanssa puistosta baariin kun ne yhtäkkiä päätti häippästä. Ilta oli aika lyhyt, mutta siihen mahtu monta hyvää tuntia. Paljon parempi juhannus kuin viime vuonna kun otin yliannostuksen lääkkeitä ja nukuin kaiken ohi.

Eikä missään vaiheessa iltaa ahdistanut kalorit. Edistystä!

Ostin Pepsi Maxia ainoasta auki olevasta kaupasta, mutta se etoo. Hyi.

3 kommenttia:

  1. miten niin 'jos sä oot läski, niin mäkin oon.' sähän oot mua tyyliin PUOLET pienempi! ja mä olen ihan oikeasti läski. ei sille mitään mahda.

    VastaaPoista
  2. oletko lesbo? Sori jos on liian henk.koht.

    VastaaPoista
  3. evu, sä vaan näät ittes lihavana, mitä et kuvien perusteella oo. ihan yhtälailla nään itseni läskinä.

    Anonyymi, en ole, tykkään kyllä pojistakin.

    VastaaPoista