2017/07/17

Owl tattoo

Kävin reilu kuukausi sitten ottamassa vasempaan olkavarteeni uuden tatuoinnin. 

Olen halunnut pöllön käsivarteeni jo monta vuotta, mutta anoreksian takia olen lykännyt ottamista kunnes saavutan normaalipainon, jotta kuvalla olisi tarpeeksi tilaa eikä se venyisi kun painonnousun myötä myös hauiksen ympärysmitta kasvaisi. Pöllö tatuoinnin aiheena on nykyään yleinen, mutta Harry Potter -fanina halusin ehdottomasti käteeni sellaisen, kun kerran lapsena en tunturipöllöä lemmikiksi saanut. Alkujaan mietin sugar skull -tyylistä lintua, jolla olisi jopa ollut vatsassaan kuoleman varjelusten merkki, mutta nyt päädyin realistisempaan ja söpömpään otukseen.


Varasin ajan kaverini suosittelemalle tatuoijalle, jonka töitä olin ihaillut myös Instagramista. Ennestään minulla oli kyynärtaipeen alapuolella kompassiruusu ja Hanne keksi, että jatketaan purjehdukseen liittyvää teemaa laittamalla pöllö istumaan köyden päälle, josta roikkuu meriaiheisia esineitä.


Tatuoinnin hakkaaminen kesti noin viisi tuntia - ja kyllä muuten sattui. Onneksi kivun sietoon toimivat samat harjoitteet kuin ahdistukseenkin ja kivuliaimmissa kohdissa keskityin vain hengittämään sisään ja ulos, jotten olisi pompannut tuolista omia aikojani.


Olen lopputulokseen todella tyytyväinen, vaikka kuvan valmistuttua sitä ei varmaan olisi musta uskonut kun hymyilin vain tyhmästi ja tokaisin, että "ihan kiva". Idea seuraavaan tatuointiin on jo mielessä ja otan sen varmasti samalla artistilla jos mahdollista.

7 kommenttia:

  1. Vau tosi hieno!

    VastaaPoista
  2. Mainio! :D

    viikarivartti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Aivan upea! <3 Ehdottomasti kaiken kivun arvoista. :-) Mulla on onneksi kanssa varattuna tatuointiaika, koska leimakuume vaan kasvaa päivä päivältä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kerään jo rahaa seuraavaan. Ja ehdottomasti kivun arvoista! Nonni, saat sit esitellä sun uuden leiman mulle ja Iinalle, ku kerran pakenit Prideiltä liian aikasin.

      Poista