2011/06/10

Tripping

Me lähetään viikonlopuks Tampereelle. Taas lisää humalapäiviä. Se on oikeesti totta, että sitä on joko anorektikko tai alkoholisti. Aletaan kaikki taipua siihen jälkimmäiseen, minä Emmi ja Iines. Vaikka eilen meillä oli selvä ilta, katottiin ihan leffakin!

Kuulopuheiden mukaan Rec ois pelottava kauhuleffa, mutta ei se ollut. Vaikka yhdessä vaiheessa melkeen tärisin kun odotin jotain säikäyttävää. Kauhuleffoihinkin turtuu. Muistan vielä kun ekaa kertaa katsottiin jotain ja koko seuraava viikko meni ihan traumoissa. Haluisin pelätä. Vaikka sitten verisiä mummoja.

Meni taas muisti. Toissailtana. Olin päätyny itkien kotiin, vaikka me oltiin liikkeellä kolmistaan, eikä mun ollut todellakaan tarkotus tulla siinä kunnossa kotiin. Tästä lähtien en juo mitään siideriä vahvempaa. Ei tää voi aina mennä siihen, että käyn kännissä syvällisiä keskusteluita enkä muista niistä jälkeenpäin mitään. Paitsi että rikon tän sääntöni jo tänään.

Mä siis hukkasin toissailtana mun seuran. Ja yöllä tulee tekstari "Haartman.... Verta. Iines." Miksen ollut mukana? Oisin voinu estää sen. Ehkä mä jopa aiheutin sen poistumisellani. Enkä muista mitään.

Mutta nyt se on lähtö matkustamaan ympäri kesäsuomea! Harmi vaan kun tili on melkeen tyhjänä. Enkä oo ikinä ees käyny Tampereella. Jes :----------))

4 kommenttia:

  1. oho, hassua että joku tulee tänne (: pitäkää hauskaa <3

    VastaaPoista
  2. jep, tuttua tuo, että anoreksian jälkeen tai sijasta helposti sortuu alkoholin tai lääkkeiden liikakäyttöön... :/

    VastaaPoista
  3. Samoja suunnitelmia = Alkoholia (ihan liikaa...)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista