2014/10/02

Don't Make No Sense

Kaksi viime päivää tiivistettynä: onnistuttiin, mokattiin ja käytii tatskaa mut!

Mun Daily Mood on näyttäny enimmäkseen tältä: :-D
Eilen tosin vain ":-)", koska jano ei lähtenyt muroilla ja Sokoksella oli pelottavan paljon ihmisiä. Pääsyynä päivän epätäydellisyyteen oli kuitenkin, että angstasin kilon painonnousua. Mutta mokaaminen on välillä äärimmäisen hauskaa, joten loppujen lopuksi oli mukavaisa päivä.

ulkoiltiin almost-pakkasessa
Mun puhelin ei nyt haluu olla yhteistyössä mun kanssa, joten joudutte tyytymään osittain huonolaatuisiin instakuviin. Ja koska en ole kehdannut spämmätä Instagramiin aivan jokaista liikettäni, ei sieltäkään löytynyt postaukseen sopivia kuvia. Pahoittelen.

"The Dead Can't Testify"
Owwowow, onpa se upea. Jotkut Billy Talent -fanit ehkä näkevät tatuoinnissa muutakin kuin kliseisen varpusparven. Muut toivottavasti tunnistavat musteläikät linnuiksi (äidillä kesti hetki...)

Oon täs pari päivää harkinnu, että alkaisin tsekkailla ruotsin koealuetta. Harkinnan tasolle on jäänyt.

Huomenna pitäis olla yhdeltätoista Espoossa. Toivottavasti ennen sitä ehtii vielä nukkua, on täs yheksän tuntii aikaa ennen ku pitää lähtee. Viime yönä nukahdin vasta viiden aikaan aamuyöstä, joten voisitko, kiltti nukkumatti, tulla tänä yönä hieman paljon aiemmin?

17 kommenttia:

  1. Eii... Kamalat epämääräiset möykky-linnut löytäneet tiensä taas yhden uhrin iholle... D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itsekin epämääräinen möykky D----:

      Poista
  2. :-D
    ja unihiekat päälle!

    VastaaPoista
  3. otit sitte melkei samanlaisen tatskan ku pinjalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kellään muullahan ei varmasti ole tatuoitu tekstiä tuohon kohtaan -.-

      Poista
    2. Pinjaahan mä ajattelin heti ensimmäisenä tota suunnitellessani? :D

      Poista
  4. Ugh miten ruma tatuointi

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä tatuointi on hieno, ja paikka kohdallaan.

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana tatuointi! Aloin taas itsekkin haaveilemaan omasta. Juurikin samaan kohtaan olen miettinyt hankkivani :D

    VastaaPoista
  7. Kertakaikkiaan upea tatuointi! Haluaa kanssa! :D

    VastaaPoista
  8. Kaunis tatuointi ja hyvässä kohdassa :)

    VastaaPoista
  9. Kaunis tatuointi, kantajansa näköinen :) (siis hyvällä tavalla)
    Kommentoin nyt tähän samaan, että itsekin tuli heti aamusta kuunneltua uutta Haloo Helsinkiä....ja ihan mahtava levy taas kerran. Kolahti.
    Harmi että Helsingin keikkaa joutuu odottaa joulukuulle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Ite oon menos kyl marraskuussa Järvenpään keikallekin, mut Stadis aina räjähtää :]

      Poista
  10. Haters gonna hate, ne on vaan kateellisia ku itellä ei ole tatuointia ^__^ Tatska on tajuttoman hieno <3

    VastaaPoista
  11. voi miten ihana toi tatska on <3

    VastaaPoista